Služba SIPY Professional poskytovaná společností WIA zajišťuje telefonické řešení pro jednu z největších incomingových agentur v České Republice.
Telefonní hovory společnosti HOTEL.CZ nebylo možné vyřizovat bez posílení stavu zaměstnanců a spuštění telefonní ústředny, která by jejich práci ulehčila a vytvořila by pilíř budovaného call centra. Souběžně bylo třeba řešit stěhování společnosti a vybrat dodavatelskou společnost s kompetitivními cenami za datové a hlasové služby a zkušenostmi v oboru telekomunikací.
Společnost WIA navrhla vlastní řešení postavené na IP telefonii, které bezpečně a spolehlivě nahradilo dosavadní analogovou ústřednu. Pro společnost HOTEL.CZ byla vybrána IP PBX ústředna, která jí, kromě jiných funkcí, umožňuje využití několika front příchozích hovorů a automatické přesměrování hovorů při výpadku konektivity.
Přehled vybraných funkcí instalované IP PBX:
Během náročného stěhování společnosti HOTEL.CZ nedošlo, díky záložnímu řešení společnosti WIA, k ohrožení stávajících obchodních aktivit. Nyní HOTEL.CZ plně využívá svou novou IP PBX ústřednu s funkcemi pro podporu call centra.