SIPY BOX
SIPY Professional představuje jedinečné řešení, které je realizováno prostřednictvím SIPY BOXu, který kombinuje výhody centralizovaného řešení - spolehlivost, snadnost správy, možnost přidávání nových účtů, nízkou cenu atd., ale též výhody řešení s ústřednou u klienta - přizpůsobivost k jeho vlastním potřebám, možnost volání při výpadku internetového připojení, schopnost fungování i na horších linkách apod. SIPY BOX je navíc možné nastavovat prostřednictvím přehledného webového rozhraní.
Jaké funkce Vám SIPY BOX přináší?
- definice lokálních a externích přípojek (analogie „pobočkových“ a „státních“ linek)
- spojování hovorů (lokálních i externích)
- možnost spojení odchozího hovoru po zadání přístupového kódu
- přepojování lokálních i externích hovorů, převzetí hovoru
- nastavení identifikace volajícího pro odchozí hovor
- přímé směrování veřejného čísla na lokální přípojku
- směrování veřejného čísla na skupinu lokálních přípojek (staticky i dynamicky definovanou)
- řazení příchozích hovorů do front (staticky i dynamicky definovaných včetně možnosti autorizace, přehrávání hudby apod.)
- řízení příchozího hovoru systémem hlasového menu (IVR)
- parkování hovoru
- přesměrování hovoru (podmíněné i nepodmíněné)
- hlasová schránka
- nahrávaní hovoru
- konferenční hovor
- centrální telefonní seznam