Nejnáročnější požadavky na telefonní služby mají Call centra, hot-line, telefonické výzkumné agentury, telefonické poradny apod. V těchto případech klademe důraz na maximální spolehlivost, ale též na funkčnost – standardní nastavení zahrnují hlasové konverzanty, podmíněná přesměrování a podobně.
Díky nadstandardním vztahům s dodavateli a ostatními telekomunikačními operátory můžeme zajistit nadstandardní provize z přijatých hovorů u „barevných“ linek. Detailní výpis přijatých, odchozích i zmeškaných hovorů umožňuje perfektní kontrolu vyúčtování.
Základem IP telefonie je spolehlivé připojení k internetu, které pro vás v případě zájmu zajistíme a pro maximální spolehlivost dodáme i záložního připojení.
Pracovníci call centra jsou vybaveni nejčastěji IP telefony, případně softwarovými telefony instalovanými přímo na svých pracovních stanicích. Se SIPY je dodáváno i telefonní API, které umožňuje vytáčení čísel zákazníků přímo z vlastní CRM aplikace.
Nejdůležitější součástí řešení je SIPY box – inteligentní telefonní mini-ústředna. Nejnáročnější na IP telefonii pro speciální zákazníky je implementace – analýza součastného stavu, zjištění požadavků a nastavení systému. Dle požadavků je dokonce možné do systému přidat i zatím nepodporované funkce a přizpůsobit SIPY systém přesně dle přání zákazníka.