SIPY - IP TELEFONIE KDEKOLIV IP TELEFONIE KDEKOLIV
SIPY.czV PRÁCIJak SIPY funguje › Speciální řešení IP telefonie pro call centra

Speciální řešení IP telefonie pro call centra

Nejnáročnější požadavky na telefonní služby mají Call centra, hot-line, telefonické výzkumné agentury, telefonické poradny apod. V těchto případech klademe důraz na maximální spolehlivost, ale též na funkčnost – standardní nastavení zahrnují hlasové konverzanty, podmíněná přesměrování a podobně.

Díky nadstandardním vztahům s dodavateli a ostatními telekomunikačními operátory můžeme zajistit nadstandardní provize z přijatých hovorů u „barevných“ linek. Detailní výpis přijatých, odchozích i zmeškaných hovorů umožňuje perfektní kontrolu vyúčtování.

Co je potřeba k využívání SIPY?

Základem IP telefonie je spolehlivé připojení k internetu, které pro vás v případě zájmu zajistíme a pro maximální spolehlivost dodáme i záložního připojení.

Technické řešení SIPY pro call centra

Pracovníci call centra jsou vybaveni nejčastěji IP telefony, případně softwarovými telefony instalovanými přímo na svých pracovních stanicích. Se SIPY je dodáváno i telefonní API, které umožňuje vytáčení čísel zákazníků přímo z vlastní CRM aplikace.

Nejdůležitější součástí řešení je SIPY box – inteligentní telefonní mini-ústředna. Nejnáročnější na IP telefonii pro speciální zákazníky je implementace – analýza součastného stavu, zjištění požadavků a nastavení systému. Dle požadavků je dokonce možné do systému přidat i zatím nepodporované funkce a přizpůsobit SIPY systém přesně dle přání zákazníka.

Výhody profesionálního telefonního řešení SIPY pro call centra

  • Analýza současného stavu i budoucích potřeb
  • Technické konzultace při hledání nejvhodnějšího řešení služby IP telefonie
  • Realizace řešení u zákazníka "na klíč"
  • Přizpůsobení systému podle požadavků
  • Kvalitní a spolehlivé telefonování do všech českých i světových sítí
  • Maximální spolehlivost díky možnosti 100% zálohy
  • Možnost vytáčení čísel z vlastní CRM aplikace pomocí standardizovaného API
  • Speciální servisní smlouvy SLA
  • Individuální přístup