SIPY - IP TELEFONIE KDEKOLIV IP TELEFONIE KDEKOLIV
SIPY.czV PRÁCIJak SIPY funguje › Velká firma

Velká firma

Společnost Sybase Software, s. r. o. zastupuje v České republice Sybase, Inc., která patří mezi nejvýznamnější dodavatele softwarové infrastruktury, aplikačního softwaru a IT služeb s celosvětovou působností. Současně s přestěhováním do nových prostor se Sybase Software rozhodla zmodernizovat datové a hlasové služby a telefonovat tak s nižšími náklady a stejnou spolehlivostí. Služba SIPY Professional, konvergovaná s internetovým připojením WIA Professional, zajistila efektivní a spolehlivou komunikaci vedení společnosti s 34 světovými pobočkami, a to do týdne od přestěhování.

Výchozí situace

V roce 2005 vlastnila společnost Sybase analogovou ústřednu s analogovými telefony (cca 20ks) a v rámci stěhování pobočky se rozhodla o revizi stávajícího řešení.

Řešení datových a hlasových služeb pro společnost Sybase Software, s. r. o.

Společnost WIA navrhla pro společnost Sybase konvergované řešení data+hlas založené na vlastní telefonní službě SIPY a garantovaném bezdrátovém připojení WIA Professional.

Pro zajištění běhu hlasových služeb bylo třeba:

  1. Zakoupit ústřednu VoIP PBX, 20 VoIP telefonů a 3 VoIP brány pro původní analogové FAXy.
  2. Přidělit nová telefonní čísla a zajistit převod čísel stávajících.
  3. Zajistit záložní připojení k síti Internet, které zaručuje bezproblémový chod konvergované služby.

Po zvážení požadavků a následné osobní konzultaci vybrala WIA z technického hlediska jako nejvhodnější topologii s IP PBX umístěnou přímo v objektu zákazníka. IP telefony uživatelů směřují veškerý provoz na tuto ústřednu, která externí hovory propojuje vyhrazeným datovým kanálem.

Co přineslo SIPY Professional a WIA Professional společnosti Sybase?

Nasazení IP účastnických přístrojů - Sybase osazovala technologií novou nevybavenou lokalitu, což jí umožnilo odbourat problémy s opuštěním zainvestované stávající infrastruktury a s kapacitou strukturované kabeláže.

Možnost využití plného spektra dostupných funkcí IP PBX - call centrum, dynamické volací skupiny a schopnost okamžité reakce operátora přináší flexibilitu ve vnitrofiremní komunikaci, která se projeví např. možností snadného vytváření nových telefonních služeb pro zákazníky.

Variabilita a rozšiřitelnost - Díky pokročilým funkcím je možné do značné míry optimalizovat řešení na míru konkrétnímu zákazníkovi.

Absolutní kontrola nad využitelnými zdroji - Díky vyhrazení všech zdrojů PBX jednomu zákazníkovi je možné zjistit rozdělení prostředků využívaných jednotlivými službami.

Snadná a efektivní podpora mobilních pracovníků - Obchodní zástupce může plně využívat funkci firemní ústředny takřka odkudkoliv.

Bezpečnost a kompaktnost řešení vůči okolí - Ven se přenášejí pouze externí hovory. VPN umožní neprůstřelně chránit hovor přenášený např. i v naprosto nechráněném prostředí veřejného hotspotu.

Jednoduchá zálohovatelnost provozu - Díky tomu, že se veškerý telefonní provoz soustřeďuje do jednoho bodu, zmenšují se požadavky na zálohu propojení s telefonním operátorem.

WIA dodržela časový horizont stanovený zákazníkem a do jednoho týdne kompletní řešení realizovala. Společnost Sybase tak v současné době využívá bezproblémové datové a hlasové služby a zároveň šetří cca 35% nákladů dříve vynakládaných na telefonní služby.

Další plány

Společnost Sybase chce do budoucna rozvinout zmíněný potenciál směrem k dalšímu programování dostupných vlastností ústředny IP PBX a k podpoře svých obchodních aktivit.